20 Temmuz 2012 Cuma

The Killing 2011


Dizi sıkıntısı çektiğim şu yaz günlerinde artık çok sezonlu dizi arama gibi bir lüksüm kalmadı maalesef, ben de 2 sezonlu ya da daha henüz 1 sezonluk dizilere bakmak zorunda kaldım. İyiki de bakmışım yoksa The Killing'i ve birkaç başka diziyi asla keşfedemezdim.

Bana yıllar önce izlediğim 24'ü hatırlatıyor bu dizi çünkü çoğu bölümün sonunda meraktan hemen diğer bölümü açıyorum. 24'te çok yapardım böyle, tabii onların bütün gizemleri 1 sezon sürer ve aydınlanırdı olaylar. Bu dizide ise ilk sezon 13 bölümden oluşuyor ve bir cinayeti çözmeye çalışıyorlar, aynı konu 2. sezonda da devam ediyor. Kurgu süper, inanılmaz bağlantılar ortaya çıkıyor fakat endişem bu merak duygusunu sürekli devam ettirip Lost'a benzetmesinler. Çünkü sıkılır bırakırım o zaman :(  Tabii Lost gibi sadece açıklanmayan meraklar olmuyor, çoğu soruyu cevaplıyorlar ama asıl büyük olayın merakı çok fazla! Kızı kim öldürdü!!! Şu anda 2. sezondayım çokta güzel gidiyor henüz 3. sezonu başlamamış ama umarım 2. sezonda artık pek çok şey aydınlanır. 

Başroldeki kadın karakter çok itici bir tip ama napalım dizi için katlanıyorum :) ve ortağı biraz durumu kurtarıyor :) Tabii bir de başka dizilerden hatırladığım  ve çok beğendiğim Billy Campbell var. Kasvetli bir havada geçiyor sürekli ama olayların merakı ve güzelliğinden ondan bile sıkılamıyorum...

Diyeceğim o ki eğer sizde dizi arayışı içindeyseniz mutlaka izlemelisiniz, çok güzel bir iş çıkarmışlar ortaya.  Tek sorun sadece 2 sezon olması...

IMDB

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder