14 Kasım 2012 Çarşamba

Skyfall 2012

Küçüklüğümden beri James Bond filmlerini çok sevmişimdir, hepsini de izledim!! Fakat benim için gerçek Bond Pierce Brosnan'dır!! Onun oynadığı Bond filmlerini çok daha keyifle ve gerçekten o ajanmış hissiyle izlemişimdir... Daniel Craig ise sanki fazla sarışın :) ya da uymayan bir şeyler var gibi, yaşlanmışta...

Gelelim filme; açıkçası ben çok aradığım gibi bir Bond filmi bulamadım. Film çok uzundu, aksiyonu ve heyecan duygusu azdı... Yani bir Mission Impossible 4 etkisi yaratmadı!! İzlerken sıkıldım mı? Hayır ama çok tatmin edici de olmadı!!

Filmde en etkileyici bulduğum şey Javier Bardem'in oyunculuğu oldu, çirkin olmasına rağmen :). Gerçekten çok başarılı bir oyuncu olduğunu göstermiş... 

Spoiler olacak ama filmin sonunda M'in ölmesine de sinir oldum. Yani bu filmlerle bütünleşmiş bir karakterdi. Ölmemeliydi! Diğer Bond filmlerini nasıl eskisi gibi izleyeceğim bilmiyorum :(

Çok beklentiye kapılmadan gidilip izlenebilir...


IMDB



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder