26 Kasım 2012 Pazartesi

The Dark Knight Rises 2012

Kesinlikle benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu... Çünkü bir önceki Batman filmine hayran kalmış ve büyük bir keyifle izlemiştim. Tabii bu filminde aynı şekilde devam edeceğini düşünmüştüm ama bence tam bir komedi olmuş!! Filmde eksiklikler ve hatalar o kadar çok ki nereden başlasam bilemiyorum...

Öncelikle Jokersiz bir Batman filmi sanırım bana biraz yavan geldi. Tabii ki sürekli Jokerle yapamazlar filmi ama gene de ben öyle hissediyorum...
Film çok uzundu bazı yerlerinde dikkatim dağıldı ve filmden koptum, aralarda izlemediğim kısımlar var yani!! Bu kadar güçsüz bitik bir Batman olmamış, maalesef Christian Bale'de yaşlanmış galiba ve hiç tatmin edici bir Batman ortaya koyamamış!! Yani bir süper kahraman filmi izliyoruz biraz insan dışı bir güç görebilirdik Batman de, ama nerdeee... son derece bitik, güçsüz pek zeki olmayan bir süper kahraman olmuş!! Tom Hardy'nin canlandırdığı kötü adam Bane'de son derece uyduruk bir karakter olmuş... Filmdeki en güzel şey oyunculuğu ve güzelliğiyle Anne Hathaway'di!! Sadece onun kullandığı motorsiklet bu denli bir filme uygundu!! 

Filmdeki diğer çekimsel mantık hatalarına gelecek olursak: şehrin kurtulmasından bahsederlerken ortada şehir insanı olarak görülen sadece 1 otobüs dolusu yetim çocuktu. Sanki şehirde başka insan yok... Koskoca Batman hapsedildiği yerin altındaki hapishaneden tırmanarak kaçmayı bir türlü başaramıyor, başaramadığı gibi ipe bağlı olarak düşerken ipten tutunup neredeyse belini kırmamak aklına gelmiyor :) Sonra Batman'in müthiş güzel bir hava aracı var ama bu aracın manevralarını Batman'in sağa sola yaptığı kafa hareketleriyle bize yansıtmışlar, tıpkı Dünyayı Kurtaran Adam'da uzay mekiğinin inişe geçtiğini öne doğru eğilerek vermeye çalıştıkları gibi :)) Bütün polisler şehrin altında mahsur kalıyor ve Batman dönene kadar kimsenin aklına girişi kapatan kayaları patlatmak gelmiyor :)) Şehirde yaşanan savaş esnasında Bane'in takımı son derece etkili silahlarla ateş ederken yerde çatapat patlar edasıyla bize izletiyorlar, her hangi bir yıkım ya da insan ölümü olmuyor :)) En komiği ve beni hayrete düşürense Nükleer bir bombayı Batmanin hava aracıyla yere çarpa çarpa alıp götürmesi ve sonra götürüp şehirden uzakta denizin üzerinde patlatması ve buna karşın şöyle bir replik "ohh şehirden uzakta patladı, yaşasın" :)))) Bu insanlar Nükleer bombayı ne zannediyorlar, nükleer serpintiden haberleri yok sanırım :)) Bence biraz 24 izlemeleri gerekli :)


Son derece eksik, hatalı ve kötü bir Batman filmi olmuş hiç yakışmamış... Büyük hayalkırıklığı...

Not: Filmde bir ara Liam Neeson'ı gördüğümde kendime gelip işte güzel bişeyler olacak diye sevindim fakat o da sadece 5 dakika göründü :(


IMDB



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder