14 Haziran 2012 Perşembe

The Ugly Truth 2009


Bir oyuncuyu bayıldığım bir filmde gördükten sonra genelde hemen diğer filmlerini de araştırırım. İşte The Ugly Truth'tan bu şekilde haberim oldu!! Gerard Butler'ın hastasıyım, Katherine Heigl'ı ise bu filme kadar tanımıyordum. Tabii daha sonra başladığımda Greys Anatomy'de gördüm ama o zaman henüz izlememiştim.

Abby(Katherine Heigl) kontrol manyağı birisi ve bir televizyon kanalında yapımcı. Mike(Gerard Butler) ise Abby'nin kabul edemeyeceği kadar rahat bir program suncusu. Mike bir şekilde Abby'nin çalıştığı kanalla anlaşıyor . Mike'ın Abby'e çok beğendiği komşusunu ayarlayabilmesi için yardım etmesi üzerine bir anlaşma yapıyorlar. Hem komik hemde çok keyifli anlar o zaman başlıyor.

Katherine Heigl gerçekten çok başarılı, özellikle bir sahne var kiii yaptığı rol inanılmaz gerçekçi :)!! Gerard Butler'a zaten diyecek söz yok, hem görüntüsü hem oyunculuğu mükemmel. Aralarında başlayan aşkta çok güzel anlatılmış.

Bu film kaçmaz!! Ben ilk 3 gün üst üste izlemiştim :)!!

IMDB http://www.imdb.com/title/tt1142988/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder