7 Haziran 2012 Perşembe

Wicker Park 2004

Şaşırtmacalı filmleri çok severim, son dakkaya kadar bir şeyleri çözemezsiniz ve tam sonunda öyle birşey çıkar ki kalırsınız. Aşk filmlerinde çok rastlamamıştım öyle filmlere taakii bir arkadaşım bana bu filmi önerene kadar... Gözden kaçırmışım çünkü film 2004 yapımı!

Film şimdiki zamanda başlayıp sık sık geçmişi anlatıp çok güzel bir kurgu sergiliyor. Aslında konu bahsedilecek gibi değil, büyüsü kaçabilir hemen. Ama kısaca, birbirine aşık olan iki insanın bir şekilde birbirinden ayrı düşmesi ve adamın (Josh Hartnett) 2 yıl sonra bir şekilde kadının (Diane Kruger) izini bulmasıyla oldukça karışık bir hal alan aşk hikayesi. Tabii böyle anlatınca çok düz oldu ama oldukça etkileyici şekilde anlatılıyor. 

Gerçi aşk hikayelerinde bir türlü kavuşamama durumu çok fazla işlenen bir konudur. Birde -filmi izlerseniz göreceksiniz- bu kadar kıl payı birbirlerinden uzak kalmaları falan çok fazla. Aslında filmi izlerken bir taraftan sinirlendiğimde oldu. Artık gerçeği öğrensinler diye çok sabırsızlandım :). Ama sonunda he rşey açığa kavuştu ve mutlu sonla bitti bende rahatladım...

Sonuç olarak güzel bir filmdi, arşive bir film daha kazandırmış olduk. Şaşırtmacalı film sevenler mutlaka izlemeli, ben çok severimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder