11 Haziran 2012 Pazartesi

Dear John 2010


Sanırım aşırı bilimkurgu dışında tüm film türlerini seviyorum. Aşk filmleri de bu türlerin başlıcalarından. Dear John'un direk aşk filmi olduğunu düşünmemiştim, isminden sanırım, ama çok beğendim.

Channing Tatum'u pek tanımıyordum. Step-up'ta izlemişim daha önce halbuki, ama farketmemişim. Sonra bu filmde benim için yükselen bir yıldız haline geldi :). Değişik ve hoş bir tipi var, oldukça başarılı buluyorum ve hemen takibe aldım tabikii!! 2012'de beklediğim tam 4 filmi var, bunlardan The Vow'u izledim bilee...

Bu film öyle yumuşacık ve hoş bir anlatımda olmuşki... İzlerken büyülendim. Müzikler, görüntüler çok başarılı...  Amanda Seyfried izlemek ne kadar hoşmuş meğerse, yakın yüz çekimleriyle! Ayrıca sesinin de çok güzel olduğunu bu filmde öğrendim, daha önce bir kaç soundtrack seslendirmiş ama ben bilmiyordum. Dear John için de çok güzel bir şarkı söylüyor.

Aslında baktığınızda aşklarının büyük bir kısmı birbirlerinden uzakta ve mektuplarla geçmesine rağmen, ben o anlatmak istedikleri duyguların hepsini buldum filmde. IMDB puanı çok yüksek değil tabiiki, aşk filmlerinde zaten pek yüksek puanlar olmuyor genelde, ama benim çok sevdiğim bir aşk filmi oldu.

Siz ne düşünürsünüz bilmem!!

IMDB http://www.imdb.com/title/tt0989757/ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder