14 Mayıs 2012 Pazartesi

Vampire Diaries 3.Sezon Sonu


Vampire Diaries 3. sezon gene muhteşemdi!! Sezon sonunu az önce izledim ve büyülendim. Bu dizi her sezonu inanılmaz şekilde bitirmeyi nasıl başarıyor, inanamıyorum!! Şimdi yeni sezonu beklemek benim için işkence olacak. Eğer daha izlemediyseniz söyleyeyim yazı biraz spoiler içeriyor!!

Elena'ya olanlar, Tyler'ın başına gelen inanılır gibi değil. Şimdi Elena yeni hayatına nasıl alışacak, adapte olacak. Aslında böylesi iyi oldu en azından artık sürekli onu korumaya çalışmıcaklar, tehlikelerden kurtuldu. 
Herşeyden önce, Damon ile tanıştığını hiç tahmin etmemiştim. Keşke Damon açıklasaydı. Elena'nın deli gibi Damon'a aşık olduğunu ama itiraf edemediğini düşünüyorum, çünkü korkuyor aşkından.  Bonnie'de artık iyice tehlikeli bir cadı olmaya başladı. Kimseye çaktırmadan iyi olduğunu düşündüğü şeyleri yapıyor, ama işte kimseye söylemiyor, fikir almıyor, bu da onu tehlikeli yapıyor bence.

3. Sezon genel olarak Köken vampirlerin hepsinin ortaya çıkmasıyla çok büyüleyiciydi. En son çok güçlü bir cadı olan anneleri Esther'ın ortaya çıkması ve tüm çocuklarını öldürmeye çalışması oldukça ilgi çekiciydi. Çünkü köken vampirler ölümsüzdü. En azından öyle biliyorduk. Sonra bu sezonda yeni bir şey daha öğrendik ki, köken vampirler öldüğünde dönüştürdükleri herkeste onlarla birlikte ölüyor. Bu sefer köken vampirlerin ölmemesi için uğraş vermeye başadılar.

Ayrıca Alaric'in önce değişmesine sonra da ölmesine çok üzüldüm, sevdiğim karakterlerden birisiydi. Ama başka yeni bir diziye başladığını okumuştum bu yüzden kaçınılmazdı ölmesi maalesef!! 

Her sezonu ayrı büyüleyici bu dizinin!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder