14 Mayıs 2012 Pazartesi

One Tree Hill 2003


Gençlik dizilerini seviyorum, sanırım yaşım ne olursa olsun da seveceğim... Belki biraz geç farketmiş olabilirim ama 2005 yılında One Tree Hill'i izlemeye başladım. Karakterler, işlenen konular o kadar hoşuma gittiki... Tahmin edersiniz deli gibi izlemeye başladım ve 2 yıllık açığı bir kaç haftada kapattım!
En çok sevdiğim Peyton'dı her zaman...

 Yalnızlıkları, aşkları, aile ilişkileri v.s çok gerçekçi ve düzgün anlatılıyordu. Belki biraz uzunca anlatımlar vardı, bazen sıkıcı olabilen. O da sanırım ilerde Lucas'ın yazar olmasıyla ilintili olarak yapılmıştı.
Özellikle 5. ve 6. Sezonlarda Lucas(Chad Michael Murray)  ve Peyton'ın(Hilarie Burton)  birbirlerine tekrar kavuşması evlenmesi, bebeklerinin olması en sevdiğim şeyler oldu...

Gene 6 sezon büyük bir keyifle izlediğim dizi, 6. Sezonda Lucas ve Peyton'ın diziden ayrılmasıyla maalesef benim için yarı yarıya bitti.  Çünkü 7. Sezona şöyle bir baktığımda karakterlerin değiştiğini, yeni yeni bir sürü insanın diziye girdiğini gördüm. Dizilerde benim için karakterlerin değişmemesi, ayrılmaması çok önemli. Çünkü değiştiğinde bişeyler bitmiş oluyor ve izleyemiyorum aynı ilgiyle. Nitekim One Tree Hill'de de aynı şey oldu.
Karakterlerde abartılar meydana geldi. Dizinin en eğlenceli karakteri olan Brooke sürekli ağlar hale geldi. Haley ve Nathan'ın aile kavramı çok abartıldı v.s... 7. Sezondan sonra açıkçası 8. Sezonun gelmesini beklemiyordum, ben ona şaşırmışken bir de baktım 9. Sezon çekilmiş. Neyseki sadece 13 bölüm ve sona erdi dizi daha fazla mirasını yemeden!!

Ama ilk 6 sezon mutlaka izlenmeli bence!!

Hilare Burton'u gerçekten çok beğeniyorum, hem oyuncu olarak hem görüntü olarak. Şimdilerde White Collar'da oynuyor. Başka bir yazı da mutlaka anlatacağım bir dizi!!



IMDB http://www.imdb.com/title/tt0368530/ 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder