10 Mayıs 2012 Perşembe

The Change-Up 2011

Dün akşam çok tesadüfen izledim bu filmi. Hatta Ryan Reynolds'un böyle bir filmi olduğunu bile bilmiyordum, hiç takip etmediğim bir filmdi. Benim çıtır çerez diye tabir ettiğim filmlerden, hoş bir pazar gündüz filmi diyebilirim :). 

Konuya gelecek olursak, Ryan Reynolds ve Horrible Bosses filminden hatırladığımız Jason Bateman 2 yakın arkadaş ve ruhları yer değiştirerek birbirlerinin bedenlerine geçiyorlar. Genelde ben bu tür iki kişinin birbirlerinin yerine geçtiği filmleri çok seviyorum nedense. Daha öncede çok benzerini izlemiştir herkes. Fakat bu film gerçekten beni kahkahalarla güldürdü! Gerçi fazlaca küfür içeriyor o yüzden küçüklerle izlemeyiniz.

Dikkatimi çeken başka birşeyde, normalde Ryan Reynolds'un yakışıklı birisi olduğunu düşünürdüm, önceki filmlerinden vs. fakat bu filmde gerçekten çok çirkin geldi bana. Belki film komik olsun diye saçlarında falan değişiklik yaparak bunu sağladılar bilmiyorum ama şaşırtıcı. Yalnız filmin diğer bir oyuncusu Olivia Wilde çok fazla görünmese de inanılmaz güzel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder