3 Mayıs 2012 Perşembe

Revenge 2011

İntikamın insana bir haz duygusu verdiğini herkes biliyordur, işte bu dizi aynen o duyguyu size hissettiriyor! Çok akıllıca başlayan bir ilk bölüm söz konusu, kilit bir olay kesilip eskiye dönerek neler olup bittiğini anlatıyor. Ama tabiik bir merak duygusu içinde bırakıyor sizi ve o anda neler olacağını bekliyorsunuz. Bu arada her bölümde yeni bir sır öğrenip yeni meraklar da uyandırmayı ihmal etmiyorlar!! Ben çok etkilendim, 18 bölüm soluksuz izlendi gene! 

Başrolde oynayan Emily VanCamp, fiziği düzgün ama yüz olarak çok güzel bir kız değil, fakat o sakin görüntüsü güzel gülümsemesi belkide yumuşak sesi (ki ben seslere çok dikkat ederim) sizi etkileyiveriyor... 
Diğer önemli rollerden biri olan Emily VanCamp'ın gerçek hayatta da sevgilisi olan Joshua Bowman'da yakışıklımı çirkinmi ilk başta karar veremedim, çok değişik bir tipi var, ama zamanla o gülümsemesi insana çok güzel gelmeye başlıyor... Yani dicem o ki Cast çok başarılı, sadece bu iki kişi için değil hepsi için söyleyebilirim. Mesela gene başrolde Madeleine Stowe inanılmaz uymuş oynadığı role!! 

Gerçekten heyecanı hep elinde tutmayı başarmak diziler için çok zordur fakat bu dizi bunu başaracak gibi görünüyor, çok etkilendim!! Keşke şu anda 3 veya 4 sezonu olsaydı! 
Size yazabilmek için erkenden izlemeye başladım itiraf ediyorum!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder