21 Nisan 2012 Cumartesi

Mission: Impossible- Ghost Protocol 2011


Küçükken deli gibi izlediğimiz bir dizi vardı; Görevimiz Tehlike, bayılırdım, o kadar dikkatle ve ilgiyle izlerdimki anlatamam. Yıllar sonra bir de baktımki filmini yapmaya karar vermişler, hemde çok yakışıklı bir aktör olan Tom Cruise'u başrolde oynatarak! evet Görevimiz Tehlike film serisinden bahsediyorum!!

Tahmin edeceğiniz gibi bu seriyi çok seviyorum özellikle serinin 2. filmini çok kereler izlemişliğim vardır. Gerçi gösterimden kalktı ama Ghost Protocol uzun zamandır ihtiyacım olan, o sinemada lezzetli film izleme isteğimi tamamen doyurdu. O ne heyecan o ne şaşırtmaca bayıldım. Uzun süredir temposu bu kadar yüksek bir film izlemek nasip olmamıştı. Malum şimdilerde film kalitesinde eskiye oranla baya bir düşme var, artık sinemada izlemeye değer film bulmakta biraz zorluk çekiyorum doğrusu.

Tom Cruise hiç mi yaşlanmıyor? Bu nasıl bir fit vücut, kesinlikle o filmden sonra diyebilirimki takım elbise kimseye bu kadar yakışamaz...

Filmin ilk 15 dakikasında bir de namıdiğer Sawyer(Josh Holloway) görününce, dedim tamam bu film olmuş :)!! Gerçi çok kısa bir rol vermişler Sawyer'a daha geniş bir rol olmalıydı ama bence Tom'u gölgede bırakmasından korkmuş olabilirler.

Evet gösterimde değil kaçırdınız ama mutlaka biyerden bulup izlemelisiniz (hatta seriyi izleyin) gerçekten çok keyif alacaksınız tabii eğer aksiyon seviyorsanız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder