18 Nisan 2012 Çarşamba

The Grey 2011

Liam Neeson hayranlığım onun 2008 yapımı Taken filminden itibaren başladı. O filmden mutlaka başka bir yazıda bahsedeceğim ama ilk yazımı güncel bir filmiyle yapmak istedim.
Bu filmin gösterime girmesini uzun süredir bekliyordum, 2011 ortalarıydı yanlış hatırlamıyorsam fragmanını seyretmiştim ve hemen izlenecekler listeme dahil etmiştim.

Film çok durağan başladı fakat, Liam Neeson izlemekten keyif aldığım ve film seçiminin iyi olduğunu bildiğim için, o durağan kısmı bile çok büyük keyifle izledim. Aslında bu filme benzer yani uçak kazası anlatan çok fazla film izledim ve izlemişsinizdir, ama burada belki teknolojinin yardımıyla o kazayı resmen yaşatmış yönetmen, yani çok iyiydi, ilk yarıya kadar nerdeyse nefessiz izledim filmi. Tabii ki oyunculuk mükemmeldi. 


Yalnız yönetmenin çok fazla yakın çekim yaptığını düşünüyorum biraz genel perspektif vermesi gerekirdi, bazı şeyleri kaçırıyormuş hissi uyandırıyor insanda. 

Birde filmin keşke belirgin  bir sonu olsaydı. Gerçi bu tür bir filmde belki gerisini insanların hayal gücüne bırakarak daha önce yapılmış pek çok filme göre bir farkta yaratmış oldu sanki, biraz kararsız kaldım son konusunda.

Sonuç olarak bence gidin izleyin o heyecanı hissedin pişman olmayacaksınız...



IMDB http://www.imdb.com/title/tt1601913/ 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder