21 Nisan 2012 Cumartesi

The Awakening 2011

Son zamanlarda dikkatinizi çekti mi bilmiyorum ama korku filmiyle dehşet filmleri birbirine karıştırılır oldu. Yani korku diye izlemeye başladığınız filmler genelde dehşet, vahşet içeren filmler olarak karşımıza çıkmaya başladı. Ben bunun Testere serisiyle başladığını düşünüyorum. Çünkü o seriyle birden bu tür vahşetler moda oluverdi. Güzel bir korku filmi bulabilmek neredeyse imkansız hale geldi. Eskiden hiç izleyemediğim korku filmlerine şimdi özlem duyar oldum!! 

Gelelim filmimize; The Awakening, bence korkudan daha çok gerilim filmi gibi. (Gerçi sinemada o karanlıkta bazı insanların üzerinde korku etkisi yaratabilir, bilemiyorum...) 

Güzel olan şey filme başladığınız zaman sizi içine çekiveriyor, kapılıp gidiyorsunuz, merak ederek izlemeye devam ediyorsunuz. En sevdiğim şeylerden birisi de aslında başka bişey var diye düşünmekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz. Genelde böyle filmleri çok lezzetli bulurum; acaba bu gerçekten böylemi, yoksa aslında yok mu?... falan gibi. Bu filmde onu hissetmek çok hoşuma gitti. Filmi izlerken bi taraftan da kafanız sürekli çözmeye çalışıyor ve içinizden yorumlar yapıyorsunuz, en azından bana öyle oldu.

Çok korku beklentisiyle gitmemeniz gereken bir film ama güzel bir kurgu yapılmış. Ayrıca Dominic West'in oyunculuğunu beğeniyorum, yüzünü çok karakteristik buluyorum, bu filme de yakışmış bence. 
Bakalım izlediğinizde siz neler düşüneceksiniz... 



IMDB http://www.imdb.com/title/tt1687901/  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder