30 Nisan 2012 Pazartesi

Grey's Anatomy 2005


Beni tanıyanlar bilirler kıştan, kardan, yağmurdan ne kadar nefret ettiğimi, enerjimi güneşten alırım, güneşle mutlu olurum. İşte tam da kışın soğuk ve kasvetli günlerine güneş gibi doğan bir dizi Grey's Anatomy, en azından benim için öyle! :)

Güzel uzun soluklu bir dizi arayışı içerisindeydim ki her zaman en önemli başvuru kaynağım olan IMDB'de yüksek puanlı ve 8 sezonluk bir dizi olduğunu gördüm. Ben hastane dizilerini House MD hariç severim, uzun süre TV de E.R izlemişliğim vardır. Ama tabii Grey's Anatomy'nin bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. İlk 5 sezonu nasıl bir solukta izlediğimi anlatamam, her bölüm ayrı bir mutluluk kaynağıydı benim için! Hastane olayları dönerken bi taraftan da aşkların anlatılması bence olayı katmerlendirmiş.

Patrick Dempsey diziye çok yakışmış (namıdiğer McDreamy).

Şimdi 8. sezonda, fakat bu dizi de 5 sezon mükemmel güzelliğiyle giderken 6. sezonda biraz sıradanlaştı. Sanırım dizileri hep aynı şekilde götürmek mümkün değil. 6,7 ve 8. sezonlar ilk 5 sezona göre biraz daha yavan kaldı sanki. Belki de ilk 5 sezonda olan Meredith ve McDreamy aşkının bir türlü tam anlamıyla mutluluğu yakalayamaması heyecanı elinde tutmasına neden oldu, bilemiyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder