26 Eylül 2012 Çarşamba

The Avengers 2012


Aslında fantastik filmleri çok sevmiyorum, ya da hepsini sevmiyorum... Mesela Stark karakterini sevmeme rağmen Iron Man filmlerini izleyemedim, sevmedim. Bunun yanında en sevdiğim filmlerden birisi The Incredible Hulk... Gerçi Edwart Norton'un bunda etkisi büyük olabilir :) Bence gelmiş geçmiş en iyi Hulk Edwart Norton... Keşke bu filmde de Hulk o olsaydı diye içimden geçirmedim değil!!

Gelelim filmimize; gerçekten güzel bir film olmuş, beğendim. Bütün kahramanları bir arada görmek onların ortak olarak düşmana karşı beraber çalışması falan benim çok hoşuma gitti. Samuel L. Jackson kesinlikle bu rollerin adamı. Bu tarz filmler dışında izlediğim bütün filmleri çok kötüydü ama bu tarz rollerde çok başarılı buluyorum.

Stark karakteri inanılmaz bir renk ve eğlence katıyor diye söylemeye gerek yok sanırım. Ayrıca  ilk Captain America filmiyle konu bütünlüğü kurmaları falan da hoşuma gitti. Özellikle sonlarda Hulk'la ilgili bir sahne var ki belki yarım saat gülmüşümdür. Süper kahramanları seviyorsanız mutlaka izleyin derim ;)

IMDB




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder