16 Eylül 2012 Pazar

Battleship 2012


Dizilerin bana dayanmadığı şu günlerde bir süre tekrar filmlere dönmeye karar verdim. :))
Battleship'i sinemada izleyemediğim için çok üzülmüştüm ama hiç gerek yokmuş.  Biraz hayal kırıklığına uğradım çünkü. 

Birincisi filmi izleme nedenim olan Liam Neeson'ın çok az rolünün olması, ikincisi uzaylıların dünyayı işgal etme cabasıyla ilgili olması (ki bu tür konular bana hep çok komik gelmiştir). Gerçi yapımcılar da artık konu sıkıntısı çekiyor değişik filmler yapabilmek için bu tür   şeylere başvuruyorlar sanırım. Belki Liam Neeson başrolde olsaydı konuyuda daha farklı işleselerdi daha güzel olabilirdi. 

Gerçi filmin çokta hakkını yemek istemem savaş taktikleri ve görsellik güzeldi. İzlenebilir ama çok şey beklememek lazım, belki benim beklentim yüksek olduğu için de çok beğenmemiş olabilirim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder