18 Eylül 2012 Salı

The Cabin in The Woods 2011

Genelde buraya çok beğendiğim dizi ve filmleri yazmaya çalışıyorum ki başkaları da izlesin ve benimle aynı keyfi alabilsin diye!! Gene aynı şekilde görünüşe aldanıp bu filmi izlemeyi düşünenlerin de aynı hayal kırıklığını hissetmesini istemem...

Çok merak ettiğim bu film, gayet normal bir şekilde bir grup gencin uzakta bir dağ kulübesine tatile gitme hazırlığı ile başlıyor... Diğer tüm gerilim filmleri gibi bir havası var! Zaten Chris Hemsworth'u ve bazı tanıdığım simaları görünce daha da keyiflenmiştim kesin güzeldir diye. Ama izledikçe kötüleşti izledikçe çekilmez oldu, zorla sonuna kadar izledim çünkü acaba nereye bağlıcaklar diye çok merak ettim... Sanırım onlarda bu merak duygusuna güvenerek yapmışlar filmi :)! 

Filmin başında kulübeye giderlerken garip bir tünelden geçtiklerinde bir şeylerin ters olduğunu anlıyorsunuz, zaten başında da garip bir yerde bilim adamı gibi tipler görüyorsunuz... Ben daha mantıklı olarak bir deney falan yapıldığı fikrine kapılmıştım ama bundan daha saçma bir şey çıktı, gene de izlemek isteyenler olursa diye söylemiyorum tüm detayları ama bence izlemeyin sakın!!

Son derece hayal kırıklığına uğradım, yani değişik bir şeyler yapacağız diye iyice saçmalamaya başladılar:)! Chris Hemsworth gibi beğendiğim daha önce iyi yapımlarda rol almış birisinin de böyle bir projeyi kabul etmesini aklım almıyor. IMDB de aldığı 7.4 rating i ise hiç aklım almıyor...

IMDB



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder