23 Nisan 2012 Pazartesi

The Vampire Diaries


 Vampirlerle ilgili herşeyi izlerim. Neden bilmem çok severim vampirli kurtadamlı dizileri, filmleri. Buna rağmen True Blood dizisini hiç beğenmedim ilginçtir. Sanırım başrol oyuncusu olan Anna Paquin'den hiç hoşlanmadığımdan diziyi sevemedim. Belki daha sonra bir şans daha verip deneyebilirim ama  bu aralar en sevdiğim vampir olayı Vampire Diaries...

Aslında bu diziye başlamam biraz ilginç oldu. Bir arkadaşım bahsetti "çok güzel dizi diye", fakat daha henüz 1. sezonu yayınlandığından sıcak bakmadım ilk başta. Çünkü en az 5 veya 6 sezon tam benlik oluyor, deli gibi izlediğim ve beklemeyi de sevmediğimden :).

Takip ettiğim dizilerin yeni bölümlerinin beklendiği ve dizi sıkıntısı yaşadığım bir zamanda Vampire Diaries'e başlamaya karar verdim. Açtım ilk bölümü ve daha başında nedense beğenmedim, sıkıldım ve kapattım. Bir süre de öylece bekledi, izlemedim. Nasıl olduysa tekrar bir şans vermeye karar verdim, sıkılsamda 1. bölümü tamamlıcaktım. Ama zaten ilk bölümün yarısına geldiğimde sıkılmanın mümkün olmadığını gördüm. Sanırım ilk sezonu 2 günde bitirmiştim :).

Zaten sevdiğim bir konu olan vampirlerden bahsetmesi, kurgusunun çok iyi olması, oyuncuların ilgi çekici olması ilk etapta beni bağladı ama asıl bölümler ilerledikçe gördümki çok sağlam bir geçmiş kurgusu ve anlatımı mevcut. Yani her şeyin bağlandığı bir neden var ve havada kalan hiç bir şey yok. Tabiiki senaryosunun 6 Kitaplık bir seriye dayanması bunda çok etkili. Yanılmıyorsam 2. sezonun ortalararında olaya Kurt adamların katılması da diziyi daha çekici bir hale getirdi.
Şu anda 3. sezonda ama hala şaşırtabiliyor beni. Hiç tahmin etmediğim kişiler diziden ölüp çıkabiliyor. Bazıları bir şekilde geri dönebiliyor. Çok merak uyandırıcı doğrusu.

Şiddetle tavsiye ediyorum!!



IMDB http://www.imdb.com/title/tt1405406/ 



2 yorum:

  1. Bence Dawson's Creek'ten sonra bu adamların en iyi gençlik dizisi... Sayende alıştığım bu diziye müptelayım, dizi biter diye garip kaygılarımda olmuyor değil... Herkese iyi seyirler.

    YanıtlaSil