29 Mayıs 2012 Salı

The Woman in Black 2012

Veee sonunda izledim! Hakkında çok şey duydum bu filmin, çoğunlukla çok güzel olduğuydu fakat bi kısımda sıkıcı olduğundan bahsetmişti. 

Açıkçası ben hiç sıkılmadım. Hatta korkunç buldum diyebilirim. Özellikle filmin başında ki bir sahnede resmen yerimden zıpladım:). Bunun gibi birkaç sahnesi daha var. Yani korkuyu verebilmişler ama öyle çok korkunç diyemem ya da ben çok korkmadım.

Konuya gelecek olursak; gene tipik korku filmi klişesi olan büyük, ürkütücü, eski bir ev söz konusu. Bir diğer klişe gri bir hava ve bolca sis var. Ayrıca korku filmlerinde gerçekten beni etkileyen belki klişe ama aynı zamanda çok korkunç bulduğum ve bu filmde de olan şey; gözleri, kendileri hareket eden oyuncaklar, bebekler!! 
Harry Potter'ımız Daniel Radcliffe bir avukat ve daha önce bu eski evde yaşayıp ölen bir müvekkillerinin evrak işlerini yapmak üzere kasabaya geliyor. Tabiiki bu evde bir gecesini de geçirmesi gerekiyor. Evde tuhaf şeyler oluyor. Evin bulunduğu yer zaten çok ilginç, ana karaya ince bir yol ile bağlanıyor ve sular yükseldiğinde yol kayboluyor. Bu eve bağlı olarak kasabada da bir takım olaylar meydana geliyor.  Filmden çok detay vermek istemiyorum çünkü izlenmesi gerekir diye düşünüyorum. 

Yalnız bence daha önce bahsettiğim gibi korku filmlerinde sıkıntı var. Bir türlü çok iyi korku filmleri yapılamıyor, gerçi bu film biraz daha iyi olmuş ama  sonu hiç güzel değil bence. Artık filmlerde etkileyici şaşırtıcı sonlar bekliyorum hep. Bu beklentiye de izlediğim çok güzel şaşırtıcı filmler neden oldu belki ama  gidişattan çok daha önemli etkileyici bir sona sahip olması diye düşünüyorum!! 

Bence izlenmesi gereken bir film, hatta gece karanlıkta izlenirse daha da etkili olacak bir film :)!! Bu tür filmlerden hem korkan hem de seven bir arkadaşıma kesinlikle izleticem :).

IMDB http://www.imdb.com/title/tt1596365/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder