8 Mayıs 2012 Salı

Don't Be Afraid Of The Dark 2010

Geçenlerde bahsetmiştim korku filmlerinin artık pek kalmadığından hep vahşet ağırlıkta filmlerin korku filmleriyle karıştırıldığından ama sanırım ara sıra da olsa bildiğimiz korku filmleri karşımıza çıkabiliyor. 

Uzun süredir aradığım bir filmdi Don't Be Afraid of The Dark!! (dizilerimden uzaklaşıp film izlemeyeli baya oldu ama) Nedendir bilmiyorum Katie Holmes ismi çekti beni. 
Evet itiraf ediyorum bu filmden baya tırstım!!... Öyle çok korkan birisi olmamama rağmen izlerken arada ellerim yüzümde heyecan duyarken buldum kendimi!!

Gerçi sonrasında baktığımızda çok fazla klişe var filmde. Küçük bir kız, büyük ürkütücü geçmişi karanlık bir ev, küçük kıza inanmayan bir aile gibi... ama genede bence güzel bir filmdi. Çünkü bu bilindik olaylarla bile korkutan bir film yapılamıyor artık. 
Sanıyorum bu klişelerinden dolayı IMDB puanı sadece 5.6!! Uzun süredir korku filmi arayıpta bulamayanlar izleyebilir bence!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder