18 Nisan 2012 Çarşamba

Supernatural



Bir yılı aşkın bir süredir film bağımlılığım yerini yabancı dizilere bıraktı sanki, tabiiki filmlerimin yeri ayrı ama daha çok dizilerle ilgileniyorum bu aralar. Konuyu bildiğim, bir sürü sezondan oluşan, özellikle her bölümü film tadında diziler sanki keyif almak için daha garanti gibi geliyor artık.

Veee Supernatural; ilk göz ağrım, ilk onunla başladı bu dizi çılgınlığım. 2005'te daha Amerika'da yeni çekilmeye başladığı sıralarda bir arkadaşım bahsetmişti, bi bakıyım nasıl bişey derken müptelası oldum çıktım. Her bölümü müthiş bir keyifle izleyerek bugüne kadar geldim.

Ben o kadar keyif alırım ki film ve dizilerden defalarca izleyebilirim sevdiklerimi, Supernaturalde onlardan biri , hiç unutmuyorum onlar benim hızıma yetişemediğinden her bölümü iki kere izlemişimdir! 

İzlemeyenler için biraz konusundan bahsetmeliyim; iki kardeş olan Sam ve Dean Winchester küçükken annelerini doğaüstü bir olayla kaybederler. Babaları intikam almak için bu olaya neden olan şeytanın peşine düşer ve bu arada karşılarına çıkan pek çok doğaüstü yaratığı da avlamaya başlar. Sam ve Dean büyüdüklerinde onlarda tabir ettikleri gibi Avcı olurlar. İlk önce amaçları annelerinin intikamını almaktır, fakat zaman geçtikçe olayların Sam ile yakından bağlantılı olduğu ortaya çıkar ve bir de bakmışlar Kıyameti başlatmışlar! İnanılmaz bir kurgu...

Yalnız bu olay, 5 sezon mükemmel bir şekilde devam etti, etrafımdaki herkese de yayarak tabii, taa ki dizinin yaratıcısı Eric Kripke diziden ayrılana kadar... 6. sezon gerçekten çok kötüydü zar zor izleyebildim. Özellikle bir bölüm vardı kiii... dizide kendi gerçek hayatlarıyla karşılaşıyorlardı, aman tanrım kötü ötesiydi. Tamamen dizi çok tutulduğu için bitmesin diye uzatıldığı her halinden belliydi. Çünkü diziyi zaten Eric Kripke 5 sezon olarak planlamış. Allahtan 7. sezonda durumu toparladılar, şimdi 18. bölümde. Ben en son 15. bölümünü izledim ve şu ana kadar bir hayal kırıklığı yaşamadım 6. sezonun aksine.

Ama en çok üzüldüğüm şeyler Bobby Singer ve Castiel'in diziden çıkmasıydı. Castiel sanırım tekrar diziye dönecek ama Bobby'den haber yok. Hatta daha belirgin konuşmak gerekirse Castiel 17. bölümde tekrar dizide.

Ve gerçekten Leviathan'ları nasıl yok edeceklerini çok merak ediyorum!! Şimdiye kadar bu kadar zorlu bir yaratıkla karşılaşmamışlardı. Sanırım Eric Kripke geri döndü!


Bu dizi hakkında tekrar yazmaya devam edeceğim...















2 yorum:

  1. Çok fazla şans vermemekle birlikte toplamda 7 bölüm izlediğim bu dizi bence olmamış. Hayal ürünü kahramanlara varım ama uğraştıkları öcüler tamamen fiyasko. Bu tip dizilerde sürekin neye bağlı olduğunu düşündüğümde aklıma ilk gelen şey insanlar sonu belli şeyleri seviyor; başroller asla ölmez, her bölümde ayrı macera...

    YanıtlaSil
  2. Sen bu diziyi nasıl sevmedin ben hala şaşırıyorum :))

    YanıtlaSil