24 Nisan 2012 Salı

ALIAS 2001-2006


Jennifer Garner'la ilk tanışmam bu dizi sayesinde oldu. Çook eskiden Cine5 şifresiz olarak yayınlanıyordu, ya da tekrarları şifresiz veriliyordu bilemiyorum. Sadece rastladıkça izleyen ben bir baktım ki saatini dört gözle bekliyorum. Nasıl beklemem! her bölümü ayrı bir macera ve ayrı bir heyecan içeriyordu. Jennifer Garner her bölümde ayrı bir karaktere bürünüyordu.

Jennifer Garner(Sydney Bristow) CIA ajanı olduğunu sanan bir SD-6 ajanıydı. SD-6 aslında ülke yararına çalışan bir kurum değil sadece kendi çıkarlarını gözeten bir grup insandan oluşuyordu. Dizideki adıyla Sydney Bristow bunu öğrendiğinde CIA içinde çalışan çift taraflı bir ajan haline geliyor. Verilen görevleri CIA'e yardımı dokunacak şekilde tamamlıyor ve yakalanmamaya çalışıyor. Bütün bunlar yetmezmiş gibi dizide bir de Rambaldi isimli çok eski yıllarda yaşamış birisinin kehanetleri üzerine icat ettiği aletlerin bulunması üzerine çok ilgi çekici bir olay örgüsü daha yaratılmış.

Ayrıca yalnızca Jennifer Garner değil Bradley Cooper'ın da çıkışı bu diziyle olmuştur. En azından ben bu diziden sonra yakın takibe aldım diyebilirim.

Dizi 5 Sezon sürüyor ve 2001-2006 yılları arasında yayınlandı. 5 Sezonuda hiç sıkılmadan izledim. Hatta daha sonra baştan sona tekrar izledim :). Bir süre sonra tekrar izleyebilirimde. Bence dizi sever bir insan mutlaka izlemeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder