20 Nisan 2012 Cuma

Hart Of Dixie



Geçenlerde yeni çıkan dizilerde neler var diye bakarken rastladım Hart of Dixie'ye. The O.C'den hatırlayacağınız Rachel Bilson başrolde oynuyor. The O.C'den sonra yükselen bir grafik çizdiğini düşünüyorum doğrusu.


İlk bölümü izledim, öncelikle belirtmeliyimki Rachel Bilson bu dizide çok güzel gerçekten, sanki sihirli bir değnek dokunmuşcasına bir değişim var. Dizi benim çıtır çerez diye tabir ettiğim eğlenceli dizilerden, kızlar güzel, erkekler yakışıklı görüntüler iyi şeklinde... Zaten Rachel Bilson sempatik başarılı bir oyuncu, kendine has ifade ve yorumlamaları var, bu da oynadığı rolü zenginleştirmesini sağlıyor.

2011 yapımı bir dizi sadece 1 sezonu var o da devam ediyor en son 18. bölümü yayınlanmış, yani benim için hiç yeterli değil :) ama arada bakılabilir. 

Not: Başladım ve bırakamıyorum, 18 bölüm bitmeden rahat etmicem galiba, çok eğlenceli, bağımlılık yaptı :)!




IMDB http://www.imdb.com/title/tt1832979/ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder